Natječaj

Datum objave: 05.11.2021.

U DOKUMENTIMA KOJI SU U PRILOGU SE NALAZI ORIGINAL POZIVA I SVA POPRATNA DOKUMENTACIJA (PRILOZI) 

MUZEJ SVETI IVAN ZELINA

Trg Ante Starčevića 13

10380 Sveti Ivan Zelina

 URBROJ.: 238/30-101-24-34

 Sveti Ivan Zelina, 14. listopada 2024.                

  

Temeljem članka 15. Zakona o javnoj nabavi (''Narodne novine'', broj 120/16), članka 9. Pravilnika o provedbi postupaka bagatelne/jednostavne nabave robe, radova i usluga  (KLASA: 406-03/24-01/1, URBROJ: 238/30-101-24-13 od dana 20. veljače 2024.), ravnateljica Muzeja upućuje

 

POZIV ZA DOSTAVU PONUDA

ZA IZRADU PROJEKTNE DOKUMENTACIJE ZA SANACIJU OŠTEĆENJA NAKON POTRESA

 

  1. SADRŽAJ POZIVA ZA DOSTAVU PONUDA

 

  • Podaci o javnom naručitelju

Naziv javnog naručitelja: Muzej Sveti Ivan Zelina

Sjedište (adresa): Trg Ante Starčevića 13, 10380 Sveti Ivan Zelina

E-mail: muzej@zelina.hr

Telefon: 099/2061-544

Adresa portala - internetska stranica: www.muzej-zelina.hr

MB 03442632

OIB: 43513123408

Odgovorna osoba naručitelja: ravnateljica Romana Mačković

 

  • Podaci o osobi ili službi zaduženoj za komunikaciju s ponuditeljima

Osoba zadužena za kontakt: Romana Mačković

Tel: 099/2061-544

E-mail: romana.mackovic@zelina.hr

 

  • Predmet nabave:

IZRADA PROJEKTNE DOKUMENTACIJEZA ZA SANACIJU OŠTEĆENJA NAKON POTRESA

Dokumentacija se sastoji od:

  1. PROJEKT OBNOVE KONSTRUKCIJE SREDNJOVJEKOVNE UTVRDE „ZELINGRAD“

Projektom obnove konstrukcije zgrade projektira se popravak konstrukcije, pojačanje konstrukcije i/ili cjelovita obnova konstrukcije te, po potrebi, popravak nekonstrukcijskih elemenata. Projekt obnove konstrukcije zgrade izrađuje ovlašteni inženjer građevinarstva koji ima najmanje pet godina radnog iskustva u projektiranju konstrukcija.

 

  • Odredbe o postupku javne nabave:

Provodi se jednostavni postupak javne nabave radova. Naručitelj će s odabranim ponuditeljem sklopiti ugovor.

 

  • Procijenjena vrijednost nabave:

Procijenjena vrijednost za cjelokupan predmet nabave ukupno iznosi 20.000,00 eura bez PDV-a.

 

  1. Vrsta, opseg i količina predmeta nabave:

Količina nabave po predmetu nabave određena je u troškovniku koji je sastavni dio ovog poziva.

 

  • Mjesto isporuke predmeta nabave:

Muzej Sveti Ivan Zelina, Trg Ante Starčevića 13, 10380 Sveti Ivan Zelina

 

  • Tehničke specifikacije predmeta nabave:

Nabava radova koji su predmet ove nabave treba se izvoditi sukladno važećim pravilnicima, normama i tehničkim propisima, pravilima struke i ostalim zakonima i propisima koji se odnose na predmet ove nabave i trebaju odgovarati pozitivnim hrvatskim normama. Nakon što ponuditelj upiše u troškovnik sve tražene ponudbene podatke iz svoje ponude, potpisom ovlaštene osobe potvrđuje vjerodostojnost troškovnika.

 

  • Rok izvršenja radova:

Početak pružanja usluge je u roku od 5 dana od dana potpisivanja ugovora.

Pružatelj usluge mora dostaviti konačnu verziju projektne dokumentacije u roku od 40 dana.

Izabrani gospodarski subjekt, izvršitelj usluga, koje su predmet ovog poziva može dostaviti prvu verziju projektne dokumentacije 20 dana nakon potpisivanja Ugovora te konačnu verziju do kraja roka.

U rokove ne ubrajaju se dani potrebni za davanje suglasnosti od strane Naručitelja, kao niti dani potrebni za ishođenje potrebnih potvrda, dozvola, mišljenja ili suglasnosti nadležnih tijela na koje Izvršitelj neće moći utjecati pri čemu se pisanim putem mora dokazati trajanje istih (npr. dostava Naručitelju potvrde o predaji zahtjeva nadležnim tijelima, odnosno podneska kojim se požuruje postupanje po zahtjevu ukoliko se zatraženo ne dobije u primjerenom roku).

 

  • Način izračuna cijene, sadržaj cijene, nepromjenjivost cijene:

Sukladno članku 8. stavku 1. i stavku 3. Uredbe o načinu izrade i postupanja s dokumentacijom za nadmetanje i ponudama (''Narodne novine'' broj 10/12), cijena ponude je nepromjenjiva. Cijena ponude je fiksna i nepromjenjiva tijekom trajanja ugovora.

U cijeni moraju biti sadržani svi manipulativni troškovi ponuditelja (zavisni troškovi vezani uz nabavu i dr.). U cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednost moraju biti uračunati svi troškovi i popusti. Ponuditelji su obvezni u cijelosti ispuniti troškovnik s jediničnim i ukupnim cijenama, dakle, sve stavke moraju biti popunjene.

 

  • Rok, način i uvjeti plaćanja:

Plaćanje se vrši u dva navrata i to: prvi obrok u roku od 10 dana od dana potpisivanja DOSTAVE PRVE SITUACIJE u iznosu od 50 % cijene te ostalih 50% u roku od 10 dana od dana dostave dokumentacije preostalog iznosa po podnošenju računa isporučitelja, uz koji isporučitelj mora priložiti specifikaciju radova, ovjerenu originalnim pečatom i potpisom od ovlaštene osobe naručitelja. Isplata se vrši na žiro račun isporučitelja, nalogom za prijenos sredstava.

 

  • Rok valjanosti ponude:

Rok valjanosti ponude je najmanje 30 (trideset) dana od isteka roka za dostavu ponuda.

 

  • Kriterij odabira ponude:

Kriteriji za odabir ponude je najpovoljnija financijska ponuda.

 

  • Obvezna dokumentacija

Ponuda mora sadržavati obveznu dokumentaciju kako slijedi:

  1. Ponudbeni list (ispunjen i potpisan od strane Ponuditelja)
  2. Izjavu o nekažnjavanju
  3. Potvrdu Porezne uprave o stanju duga

 

  1. Obvezni razlozi isključenja ponuditelja
    • Ako je gospodarski subjekt ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta pravomoćno osuđena za bilo koje od sljedećih kaznenih djela odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta:
  2. sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji, na temelju:
  • članka 328. (zločinačko udruženje) i članka 329. (počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja) Kaznenog zakona i
  • članka 333. (udruživanje za počinjenje kaznenih djela), iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.);
  1. korupciju, na temelju:
  • članka 252. (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 253. (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 254. (zlouporaba u postupku javne nabave), članka 291. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 292. (nezakonito pogodovanje), članka 293. (primanje mita), članka 294. (davanje mita), članka 295. (trgovanje utjecajem) i članka 296. (davanje mita za trgovanje utjecajem) Kaznenog zakona i
  • članka 294.a (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 294.b (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 337. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 338. (zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti), članka 343. (protuzakonito posredovanje), članka 347. (primanje mita) i članka 348. (davanje mita) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.);
  1. prijevaru, na temelju:
  • članka 236. (prijevara), članka 247. (prijevara u gospodarskom poslovanju), članka 256. (utaja poreza ili carine) i članka 258. (subvencijska prijevara) Kaznenog zakona i
  • članka 224. (prijevara), članka 293. (prijevara u gospodarskom poslovanju) i članka 286. (utaja poreza i drugih davanja) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)
  1. terorizam ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima, na temelju:
  • članka 97. (terorizam), članka 99. (javno poticanje na terorizam), članka 100. (novačenje za terorizam), članka 101. (obuka za terorizam) i članka 102. (terorističko udruženje) Kaznenog zakona
  • članka 169. (terorizam), članka 169.a (javno poticanje na terorizam) i članka 169.b (novačenje i obuka za terorizam) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)
  1. pranje novca ili financiranje terorizma, na temelju:
  • članka 98. (financiranje terorizma) i članka 265. (pranje novca) Kaznenog zakona i
  • članka 279. (pranje novca) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)
  1. dječji rad ili druge oblike trgovanja ljudima, na temelju:
  • članka 106. (trgovanje ljudima) Kaznenog zakona
  • članka 175. (trgovanje ljudima i ropstvo) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

 

Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz točke 3.1. Ove dokumentacije gospodarski subjekt u ponudi ili zahtjevu za sudjelovanje dostavlja izjavu. Izjavu daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta. Izjava ne smije biti starija od tri mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.

 

 

  • Ako gospodarski subjekt nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu prema posebnom zakonu plaćanje tih obveza nije dopušteno ili je odobrena odgoda plaćanja (primjerice u postupku predstečajne nagodbe)

Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz ovog članka gospodarski subjekt u ponudi ili zahtjevu za sudjelovanje dostavlja:

  1. potvrdu Porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ili
  2. važeći jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje potvrda iz točke 1. ili
  3. izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje potvrda iz točke 1. ili jednakovrijedni dokument iz točke 2.

 

  • Ako je dostavio lažne podatke pri dostavi dokumenata

U slučaju zajednice ponuditelja, okolnosti iz točke 3. dokumentacije utvrđuju se za sve članove zajednice pojedinačno.

 

3.4. Ostali razlozi za isključenje ponuditelja ukoliko ih naručitelj koristi te dokumenti na temelju kojih se utvrđuje postoje li razlozi za isključenje

Ne primjenjuje se.

 

  1. Odredbe o sposobnosti ponuditelja te dokumenti kojima ponuditelj dokazuje sposobnost

 

  • Dokazi pravne i poslovne sposobnosti:

Svaki natjecatelj ili ponuditelj mora dokazati svoj upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta.

Svoju sposobnost ponuditelj dokazuje odgovarajućim izvodom, a ako se oni ne izdaju u državi sjedišta gospodarskog subjekta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela.

Izvod ili izjava kojom se dokazuje sposobnost ne smije biti starija od tri mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.

U slučaju zajednice ponuditelja, okolnosti iz točke 4.1.1. utvrđuju se za sve članove zajednice pojedinačno.

 

  • Uvjeti sposobnosti u slučaju zajednice ponuditelja

U slučaju zajednice ponuditelja ili natjecatelja, svi članovi zajednice obvezni su pojedinačno dokazati svoju pravnu sposobnost.

 

  • Jezik na kojem se izrađuje ponuda:

Ponuda se zajedno s pripadajućom dokumentacijom izrađuje na hrvatskom jeziku.

 

  • Oblik, izrada i dostava ponuda:

 

4.4.1. Ponuditelji su dužni dostaviti:

-          Ponudu s opisom aktivnosti (Troškovnik) – Prilog I.

-          Ponudbeni list – Prilog II.

-          Prilog Ponudbenom listu -  Prilog III. (ako je primjenjivo);

-          Ponudbeni list za zajednicu gospodarskih subjekata – Prilog IV. (ako je primjenjivo)

-          Izjavu o nekažnjavanju – Prilog V.

-          Potvrdu porezne uprave o stanju duga

-          Dokaz o upisu u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta (Preslika Izvatka o registraciji prijavitelja iz odgovarajućeg registra ili ispis elektronske stranice sa svim podacima)

 

4.4.2. Rok za dostavu ponuda:

Ponuda bez obzira na način dostave mora biti dostavljena i zaprimljena najkasnije do 31. listopada 2024. godine do 12,00 sati.

Ponuda se može dostaviti osobno, pisanim putem na adresu Naručitelja ili elektroničkom poštom

 

4.4.3. Dostava ponuda

Postupanje kod dostave ponuda pisanim putem:

Ponuditelj predaje ponudu u izvorniku s potrebnim prilozima.

Ponuda mora biti pisana neizbrisivim tragom/tintom. Ponuda mora biti dostavljena na način da čini cjelinu.

Ponuda se dostavlja u zatvorenoj omotnici s nazivom i adresom Naručitelja, nazivom i adresom Ponuditelja, naznakom „PONUDA ZA IZRADU PROJEKTNE DOKUMENTACIJE ZA SANACIJU OŠTEĆENJA NAKON POTRESA '', te s naznakom: ''ne otvaraj''.

Ponuda se dostavlja na adresu Naručitelja: Muzej Sveti Ivan Zelina, Trg Ante Starčevića 13, 10380 Sveti Ivan Zelina

 

Postupanje kod dostave ponude elektroničkom poštom:

Ponuditelj može Ponudu dostaviti i elektroničkom poštom na: muzej@zelina.hr u PDF formatu

 

  1. Ostale odredbe o ponudi:
  • Ispravci u ponudi moraju biti izrađeni na način da su vidljivi, moraju biti potvrđeni potpisom ponuditelja,
  • Stranice ponude se označavaju brojem na način da je vidljiv redni broj stranice i ukupan broj stranica ponude,
  • Pri izradi ponude ponuditelj se mora pridržavati zahtjeva i uvjeta iz Poziva za dostavu ponuda. Ponuda mora biti izrađena u papirnatom obliku, a pri izradi ponude ponuditelj ne smije mijenjati i nadopunjavati tekst Poziva za dostavu ponuda,
  • U svojoj ponudi gospodarski subjekt može iskazati sve svoje prednosti u smislu zadanih kriterija odabira, a uzevši u obzir specifičnost predmeta nabave.
  • Ponudu koja nije cjelovita ili je suprotna odredbama poziva za dostavu ponuda, Naručitelj će isključiti iz sudjelovanja u postupku nabave,
  • Ponuda i prilozi dostavljeni uz ponudu ne vraćaju se Ponuditelju,
  • Ponuditelj nema pravo na naknadu troškova za izradu ponude,
  • Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponuda dostaviti izmjenu i/ili dopunu ponude. Izmjena i/ili dopuna ponude dostavlja se na isti način kao i osnovna ponuda s obveznom naznakom da se radi o izmjeni i/ili dopuni ponude,
  • Ponuda pristigla nakon isteka roka za dostavu ponuda, ne otvara se i evidentira se kao zakašnjela ponuda. Zakašnjela ponuda se bez odgode neotvorena vraća pošiljatelj

 

  • Otvaranje ponuda:

Otvaranje ponuda nije javno.

Povjerenstvo otvara ponude po isteku roka za dostavu ponuda, a najkasnije 3 (tri) dana od isteka navedenog roka.

 

  • Rok donošenja Odluke o odabiru ili poništenju:

Odluka o odabiru ili poništenju nabave biti će donesena najkasnije u roku do 10 (deset) dana od dana isteka roka za dostavu ponuda, te će ista biti dostavljena zajedno s preslikom Zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda svakom Ponuditelju, bez odgode, na dokaziv način.

 

  • Sukob interesa:

Naručitelj izjavljuje da ne postoje gospodarski subjekti s kojima je u sukobu interesa u smislu članka 13. Zakona o javnoj nabavi, odnosno da su gospodarski subjekti s kojima se ne smiju sklapati ugovori navedeni u Izjavi o postojanju sukoba interesa.

 

  • Ostale informacije:

Sve dodatne informacije mogu se dobiti radnim danom od 8 do 14 sati na broj telefona: 099/2061-544; e-mail: muzej@zelina.hr ili u prostorijama Muzeja Sveti Ivan Zelina, trg Ante Starčevića 13, 10380 Sveti Ivan Zelina

 

Ova web stranica radi boljeg rada i poboljšane funkcionalnosti koristi kolačiće (eng. cookies) i slične tehnologije. Ako nastavite s pregledom stranice, smatrat ćemo da ste suglasni s navedenom uporabom. Više informacija »